Γράφει ο Σταύρος Ρωπαΐτης.
Με νίκες συνέχισαν και τα δύο τμήματα υποδομής της Α.Ε Σαρωνικός την β' φάση των αντίστοιχων πρωταθλημάτων του Πειραιά. Τόσο το εφηβικό όσο και το παιδικό τμήμα, επικράτησαν του Ατρόμητου Πειραιά και του Άρη Αμφιάλης με 3-0 και 1-0 αντίστοιχα. Και οι δύο αναμετρήσεις διεξήχθησαν το Σάββατο στο Δημοτικό Στάδιο της Αίγινας. Την αρχή έκανε το εφηβικό το οποίο δεν συνάντησε την παραμικρή δυσκολία, και πήρε άνετα την νίκη στο ντέρμπι με τον Ατρόμητο. Οι κυανόλευκοι του νησιού πήραν κεφάλι στο σκορ με τον Ρούσσο στο 20, μετά από εξαιρετική σέντρα του Χρυσοχόου και όμορφο πλασέ.
Πέντε λεπτά αργότερα οι γηπεδούχοι έφτασαν κοντά στο 2-0 με τον Μπάζια να πιάνει ένα δυνατό σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή, με την μπάλα να περνάει λίγο άουτ, και στο 35ο λεπτό μετά από ωραίο συνδυασμό των Ρούσσου και Χρυσοχόοου, ο τελευταίος έβγαλε την ασίστ στον Μπάζια, και εκείνος με όμορφο πλασέ στην αριστερή γωνία του πορτιέρο των Πειραιωτών, και να σημειώνει το 2-0 μέσα σε αποθέωση. Η άκρως πειστική εμφάνιση των γηπεδούχων στο πρώτο μέρος, συνεχίστηκε και στην επανάληψη αφού οι ποδοσφαιριστές του Βαγγέλη Μαργαρώνη έδειξαν να βρίσκονται σε εξαιρετική μέρα. Με πλήρη κατοχή της μπάλας, σωστές τοποθετήσεις και με υπομονή στο παιχνίδι τους, οι νεαροί παίκτες του νησιού ήταν κυρίαρχοι στο υποτιθέμενο ντέρμπι της αγωνιστικής. Με την συμπλήρωση μίας ώρας παιχνιδιού, ο Γκαρής με ωραία ενέργεια αφού πρώτα 'έκλεψε' την μπάλα, βρήκε στον κενό χώρο τον Χρυσοχόο ο οποίος με εκπληκτικό σουτ στην κίνηση, δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον πορτιέρο του Ατρόμητου, βάζοντας έτσι το 'κερασάκι στην τούρτα', διαμορφώνοντας το τελικό αποτέλεσμα. Την επόμενη αγωνιστική της β' φάσης η Α.Ε Σαρωνικός φιλοξενεί την Κύπρο Κορυδαλλού.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου