Συνεχίζεται και σήμερα η 48ωρη απεργία που ξεκίνησε χθες 4 Φεβρουαρίου η... Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ). Από αύριο το πρωί τα πλοία θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγιά τους.Η ΠΝΟ ζητά απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, κάνει λόγο για «αδιάλλακτη και ανυποχώρητη θέση της κυβέρνησης» και δεν αποκλείει το ενδεχόμενο κλιμάκωσης της διαμαρτυρίας.

Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) θα πραγματοποιήσει σήμερα στις 12, από κοινού με τους Συλλόγους των Υπαλλήλων και Εργαζομένων του ΝΑΤ, του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, του ΕΛΟΕΝ και της Εστίας των Ναυτικών, συγκέντρωση έξω από την Βουλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου