Γράφει ο Σταύρος Ρωπαΐτης.
Την 8η νίκη του σε ισάριθμες αγωνιστικές πανηγύρισε την Κυριακή ο Σαρωνικός στο βόλεϋ. Η ομάδα της Αίγινας επικράτησε του Μανδραϊκού με 3-1 σετ και συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα στο πρωτάθλημα της 2ης τοπικής κατηγορίας γυναικών της ΕΣΠΕΔΑ. Τα κορίτσια της Δήμητρας Παλαβρατζή χωρίς να συναντήσουν ιδιαίτερα προβλήματα, κέρδισαν το ματς και ανεβάζοντας το ρεκόρ στο 8 στα 8. Το παιχνίδι που έγινε στο κλειστό του ΕΠΑΛ ξεκίνησε πολύ δυνατά για τον Σαρωνικό, αφού με όπλο το καλό σέρβις αλλά και την κόντρα μπάλα, οδήγησε τους γηπεδούχους στο 25-17 και στο 1-0. Στο 2ο σετ η νεαρή τεχνικός του Σαρωνικού παρέταξε μία διαφορετική 6αδα στο τάραφλεξ του ΕΠΑΛ, δοκιμάζοντας διάφορα σχήματα εν όψει και του πρωταθλήματος των παγκορασίδων, μιας και το τωρινό ρόστερ των γυναικών αποτελείται κυρίως από παγκορασίδες αλλά και κορασίδες. Στο συγκεκριμένο σετ έγιναν αρκετά λάθη λόγο του άγχους, με αποτέλεσμα η ομάδα του Μανδραϊκού να τα εκμεταλλευτούν και να φέρουν το ματς στο 1-1 με το σετ να είναι 16-25.
Η Δήμητρα Παλαβρατζή συνέχισε και στο 3ο σετ τις δοκιμές, χρησιμοποιώντας ακόμα μια διαφορετική 6αδα σε σχέση με τα δύο προηγούμενα. Εκεί είδε τις αθλήτριες της ανώτερες του Μανδραϊκού, και αφού πρώτα περιόρισαν τα λάθη, έφτασαν με σχετική ευκολία στο 25-13, και έτσι ξαναπήραν το προβάδισμα. Το 4ο σετ ήταν μια τυπική διαδικασία, αφού οι νεαρές αθλήτριες του νησιού με εξαιρετικά τελειώματα, δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης στις αντίστοιχες του Μανδραϊκού, φτάνοντας εύκολα στο 25-15 και στο 3-1 σετ. Χαρακτηριστικό και του 4ου σετ, ήταν ότι η νεαρή τεχνικός χρησιμοποίησε άλλη μια διαφορετική 6αδα, με τις βολλευμπολίστριες του νησιού να ανταποκρίνονται στο έπακρο, και σε αυτό το σχήμα που επέλεξε η προπονήτριά τους. Η νίκη αυτή έφερε τον Σαρωνικό στους 23 βαθμούς, με την ομάδα της Αίγινας να συνεχίζει στην 1η θέση της βαθμολογίας.
Δηλώσεις στο Aegina Portal αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, έκανε η τεχνικός Δήμητρα Παλαβρατζή, καθώς και οι αθλήτριες Σίσυ Καλοκούβαρου και Μπιάνκα Γκούρι. 'Ήταν ένα καλό παιχνίδι που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω διάφορα σχήματα εν όψει του πρωταθλήματος των παγκορασίδων. Δεν στέκομαι στο χαμένο σετ, γιατί μη ξεχνάμε ότι η ομάδα αποτελείται κυρίως από παγκορασίδες και κορασίδες, ενώ το πρωτάθλημα που συμμετέχουμε είναι γυναικών. Αυτό για το οποίο χαίρομαι, είναι ότι για ακόμα μια φορά τα κορίτσια με την πολύ καλή τους εμφάνιση, μου έδωσαν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω όλες τις αθλήτριες που είχα στην διάθεση μου', κατέληξε η προπονήτρια του Σαρωνικού.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου