Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Ο Δήμαρχος Αίγινας κύριος Δημήτρης Μούρτζης καλεί τους κατοίκους του νησιού στην εθελοντική αιμοδοσία.

Τις μεγάλες ανάγκες που έχει ο δήμος της Αίγινας σε μονάδες αίματος, παρουσίασε ο δήμαρχος κύριος Δημήτρης Μούρτζης, μιλώντας πριν από λίγο για την εθελοντική αιμοδοσία, που διοργανώνει αυτή την Παρασκευή σε συνεργασία με το νοσοκομείο "Ελπίς".

Η 46η εθελοντική αιμοδοσία του Δήμου Αίγινας, που υποστηρίζεται επίσης από την Επιτροπή Παιδείας, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αίγινας  στις 10:00 - 16:00 μ.μ.

ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου