Γράφει ο Σταύρος Ρωπαΐτης.
Δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες για τα τμήματα βόλεϋ του Σαρωνικού, αφού χθες για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος των παγκορασίδων της ΕΣΠΕΔΑ η ομάδα της Αίγινας επικράτησε με 3-0 σετ του Φοίνικα Πειραιά εκτός έδρας, ενώ σήμερα οι γυναίκες του νησιώτικου συλλόγου, επιβλήθηκαν με 3-2 σετ του Κελεού στην Ελευσίνα. Πρεμιέρα με το δεξί έκαναν τα νεαρά κορίτσια της Δήμητρας Παλαβρατζή, τα οποία χωρίς να ιδρώσουν έφτασαν στο άνετο 3-0. Χωρίς να αφήσουν κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Φοίνικα, οι ταλαντούχες αθλήτριες του Σαρωνικού ήταν κυρίαρχες στο τάραφλεξ του 'Παναγιώτης Σαλπέας', αφού από το 1ο κιόλας σετ φάνηκε η διαφορά.

Με εξαιρετικό σέρβις, αλάνθαστη σχεδόν άμυνα και με άριστα τελειώματα οι παίκτριες του νησιού προηγήθηκαν με 1-0 με το σετ να είναι 25-8. Στο 2ο σετ το ίδιο σκηνικό, με τον Σαρωνικό να συνεχίζει εντυπωσιακά, και με 25-11 να κάνει το 2-0. Το 3ο σετ ήταν κάπως διαφορετικό, καθώς οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν πιο δυνατά, προηγήθηκαν με 6-0 στην αρχή, εκμεταλλευόμενοι τα λάθη των αθλητριών του Σαρωνικού, αλλά μέχρι εκεί. Οι φιλοξενούμενοι συνήλθαν αμέσως, και με ένα ασύλληπτο σερί, έφτασαν στο 25-9 και στο 3-0. Το επιμέρους σκορ των νησιωτών μετά το 0-6 του Φοίνικα, ήταν 25-3. Ένα πραγματικά απίστευτο σερί, από τις νεαρές βολλευμπολίστριες της νεαρής τεχνικού.
Για το νικηφόρο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, μίλησε στο Aegina Portal η κεντρικός του Σαρωνικού, Μυρτώ Λορέντζου και η Λήδα Νικολαϊδου. 'Για πρώτο παιχνίδι είμαστε ευχαριστημένες, ειδικά με τις καινούριες συναθλήτριες μας. Παρά την άνετη νίκη, θα μπορούσαμε να είχαμε δώσει μια καλύτερη εμφάνιση, και γιαυτό θα συνεχίσουμε μέσα από τις προπονήσεις, να γίνουμε καλύτερες. Ξεκινήσαμε με νίκη το νέο πρωτάθλημα, και θέλουμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό' κατέληξε η 15χρονη αθλήτρια του Σαρωνικού. Στην συνέχεια μίλησε η Λήδα Νικολαϊδου: 'Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας και μια καλή αρχή για τις παγκορασίδες.
Είχα αρκετό άγχος γιατί για μένα ήταν ο πρώτος επίσημος αγώνας, αλλά με την υποστήριξη των μεγαλύτερων κοριτσιών και της προπονήτριας, όλα πήγαν καλά. Το 3-0 ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι και στην υπόλοιπη σεζόν' κατέληξε η 13χρονη ταλαντούχα αθλήτρια. Τέλος, η τεχνικός του Σαρωνικού Δήμητρα Παλαβρατζή η οποία χρησιμοποίησε όλες τις αθλήτριες της στο ματς είπε: 'Για μένα ήταν ένας αναγνωριστικός αγώνας. Ένα ματς επίσημο αλλά και φιλικό την ίδια στιγμή, γιατί δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάποιο φιλικό πριν το πρωτάθλημα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δω σήμερα την ομοιογένεια της ομάδας, και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Πιστεύω πως τα λάθη που κάναμε σήμερα, έγιναν γιατί είμαστε μια νέα ομάδα που θα βελτιώνεται παιχνίδι με παιχνίδι. Ελπίζω να έχουμε ανάλογη συνέχεια' κατέληξε η Θεσσαλονικιά coach του Σαρωνικού. Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα της Αίγινας φιλοξενεί τον Αίολο Ταύρου.
Α.Ο.Α Σαρωνικός: Λορέντζου, Σταθοπούλου, Γκούρι, Καλοκούβαρου, Μαλτέζου, Μαρμαρινού, Τσίρου, Νομικού, Νικολαϊδου.
Την εξαιρετική του παρουσία στο φετινό πρωτάθλημα της 2ης τοπικής κατηγορίας γυναικών της ΕΣΠΕΔΑ συνέχισε σήμερα ο Σαρωνικός, που επικράτησε στην Ελευσίνα του τοπικού Κελεού με 3-2 σετ, φτάνοντας έτσι το εντυπωσιακό 9 στα 9. Η ομάδα της Δήμητρας Παλαβρατζή παρά την νίκη, είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή της, με αποτέλεσμα αν και τα σετ που κέρδισε τα έπαιρνε με σχετική άνεση, τα σετ που έχανε ήταν κυρίως από λάθη που ευτυχώς κόστισαν μόνο ένα βαθμό. Στα αγωνιστικά, στο 1ο σετ οι φιλοξενούμενες μπήκαν εξαιρετικά, και έφτασαν στο 25-9 στο ρελαντί, με απόλυτη κυριαρχία σε όλους τους τομείς. Στο 2ο σετ όμως, τα πολλά λάθη στην επίθεση και τα άσχημα τελειώματα, έδωσαν την ευκαιρία στον Κελεό να ισοφαρίσει με το σετ να λήγει 25-22. Οι γηπεδούχοι έφτασαν το σκορ στο 24-22, με τις φιλοξενούμενες να έχουν την ευκαιρία να μειώσουν, αλλά το χαμένο σέρβις, έφερε το 25-22 και το 1-1. Το 3ο σετ ήταν παρόμοιο του 1ου, καθώς οι βολλευμπολίστριες του Σαρωνικού διορθώνοντας τα λάθη του 2ου σετ, και με εκπληκτικό σέρβις, σε συνδυασμό με την άριστη υποδοχή και τα καλά τελειώματα, έφεραν το φυσιολογικό 25-16 και το 2-1. Το 4ο σετ ήταν ντέρμπι, με τον Σαρωνικό όμως να μη πατάει καλά.
Τα κορίτσια της Παλαβρατζή υπέπεσαν σε πολλά λάθη και πάλι, με την ομάδα του Κελεού να το εκμεταλλεύεται. Το ντέρμπι πήγε μέχρι το 23-23, με την συνέχεια όμως να μην είναι καλή για τον Σαρωνικό. Το χαμένο σέρβις των φιλοξενούμενων, έφερε μπροστά την ομάδα της Ελευσίνας με 24-23, και στην συνέχεια ο άσσος των αθλητριών του Κελεού έφερε τις δύο ομάδες στο ταϊ μπρέικ. Το 5ο σετ ήταν μια παράσταση για έναν ρόλο. Οι αθλήτριες του Σαρωνικού χωρίς να αφήσουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για το ποια ήταν η καλύτερη ομάδα, περιόρισαν στο έπακρο τα λάθη του 2ου και 3ου σετ, και με εξαιρετικό μπλοκ έφτασαν άνετα στο 15-7, και συνέχισαν το αήττητο μια αγωνιστική πριν το φινάλε.
Για την αναμέτρηση της Ελευσίνας, μίλησε στο Aegina Portal η λίμπερο του Σαρωνικού, Κατερίνα Κλέλλη: 'Ήταν ένα πολύ μπερδεμένο παιχνίδι, αφού αν και ήμασταν καλύτερες, δώσαμε με δικά μας λάθη το δικαίωμα στον αντίπαλο να στείλει το ματς στο ται μπρέικ. Είμαστε ευχαριστημένες για την νίκη, αλλά πρέπει να προβληματιστούμε για τα πολλά λάθη μας, καθώς έρχεται δύσκολη συνέχεια'. Συνεχίζουμε, και ευελπιστώ να παρουσιαστούμε καλύτερες στην συνέχεια', κατέληξε η 15χρονη ταλαντούχα αθλήτρια του Σαρωνικού. Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα της Αίγινας φιλοξενεί τον Ερμή Περάματος.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr
Δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες για τα τμήματα βόλεϋ του Σαρωνικού, αφού χθες για την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος των παγκορασίδων της ΕΣΠΕΔΑ η ομάδα της Αίγινας επικράτησε με 3-0 σετ του Φοίνικα Πειραιά εκτός έδρας, ενώ σήμερα οι γυναίκες του νησιώτικου συλλόγου, επιβλήθηκαν με 3-2 σετ του Κελεού στην Ελευσίνα. Πρεμιέρα με το δεξί έκαναν τα νεαρά κορίτσια της Δήμητρας Παλαβρατζή, τα οποία χωρίς να ιδρώσουν έφτασαν στο άνετο 3-0. Χωρίς να αφήσουν κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Φοίνικα, οι ταλαντούχες αθλήτριες του Σαρωνικού ήταν κυρίαρχες στο τάραφλεξ του 'Παναγιώτης Σαλπέας', αφού από το 1ο κιόλας σετ φάνηκε η διαφορά.
Με εξαιρετικό σέρβις, αλάνθαστη σχεδόν άμυνα και με άριστα τελειώματα οι παίκτριες του νησιού προηγήθηκαν με 1-0 με το σετ να είναι 25-8. Στο 2ο σετ το ίδιο σκηνικό, με τον Σαρωνικό να συνεχίζει εντυπωσιακά, και με 25-11 να κάνει το 2-0. Το 3ο σετ ήταν κάπως διαφορετικό, καθώς οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν πιο δυνατά, προηγήθηκαν με 6-0 στην αρχή, εκμεταλλευόμενοι τα λάθη των αθλητριών του Σαρωνικού, αλλά μέχρι εκεί. Οι φιλοξενούμενοι συνήλθαν αμέσως, και με ένα ασύλληπτο σερί, έφτασαν στο 25-9 και στο 3-0. Το επιμέρους σκορ των νησιωτών μετά το 0-6 του Φοίνικα, ήταν 25-3. Ένα πραγματικά απίστευτο σερί, από τις νεαρές βολλευμπολίστριες της νεαρής τεχνικού.
Για το νικηφόρο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, μίλησε στο Aegina Portal η κεντρικός του Σαρωνικού, Μυρτώ Λορέντζου και η Λήδα Νικολαϊδου. 'Για πρώτο παιχνίδι είμαστε ευχαριστημένες, ειδικά με τις καινούριες συναθλήτριες μας. Παρά την άνετη νίκη, θα μπορούσαμε να είχαμε δώσει μια καλύτερη εμφάνιση, και γιαυτό θα συνεχίσουμε μέσα από τις προπονήσεις, να γίνουμε καλύτερες. Ξεκινήσαμε με νίκη το νέο πρωτάθλημα, και θέλουμε να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό' κατέληξε η 15χρονη αθλήτρια του Σαρωνικού. Στην συνέχεια μίλησε η Λήδα Νικολαϊδου: 'Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας και μια καλή αρχή για τις παγκορασίδες.
Είχα αρκετό άγχος γιατί για μένα ήταν ο πρώτος επίσημος αγώνας, αλλά με την υποστήριξη των μεγαλύτερων κοριτσιών και της προπονήτριας, όλα πήγαν καλά. Το 3-0 ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι και στην υπόλοιπη σεζόν' κατέληξε η 13χρονη ταλαντούχα αθλήτρια. Τέλος, η τεχνικός του Σαρωνικού Δήμητρα Παλαβρατζή η οποία χρησιμοποίησε όλες τις αθλήτριες της στο ματς είπε: 'Για μένα ήταν ένας αναγνωριστικός αγώνας. Ένα ματς επίσημο αλλά και φιλικό την ίδια στιγμή, γιατί δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάποιο φιλικό πριν το πρωτάθλημα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δω σήμερα την ομοιογένεια της ομάδας, και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Πιστεύω πως τα λάθη που κάναμε σήμερα, έγιναν γιατί είμαστε μια νέα ομάδα που θα βελτιώνεται παιχνίδι με παιχνίδι. Ελπίζω να έχουμε ανάλογη συνέχεια' κατέληξε η Θεσσαλονικιά coach του Σαρωνικού. Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα της Αίγινας φιλοξενεί τον Αίολο Ταύρου.
Α.Ο.Α Σαρωνικός: Λορέντζου, Σταθοπούλου, Γκούρι, Καλοκούβαρου, Μαλτέζου, Μαρμαρινού, Τσίρου, Νομικού, Νικολαϊδου.
Την εξαιρετική του παρουσία στο φετινό πρωτάθλημα της 2ης τοπικής κατηγορίας γυναικών της ΕΣΠΕΔΑ συνέχισε σήμερα ο Σαρωνικός, που επικράτησε στην Ελευσίνα του τοπικού Κελεού με 3-2 σετ, φτάνοντας έτσι το εντυπωσιακό 9 στα 9. Η ομάδα της Δήμητρας Παλαβρατζή παρά την νίκη, είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή της, με αποτέλεσμα αν και τα σετ που κέρδισε τα έπαιρνε με σχετική άνεση, τα σετ που έχανε ήταν κυρίως από λάθη που ευτυχώς κόστισαν μόνο ένα βαθμό. Στα αγωνιστικά, στο 1ο σετ οι φιλοξενούμενες μπήκαν εξαιρετικά, και έφτασαν στο 25-9 στο ρελαντί, με απόλυτη κυριαρχία σε όλους τους τομείς. Στο 2ο σετ όμως, τα πολλά λάθη στην επίθεση και τα άσχημα τελειώματα, έδωσαν την ευκαιρία στον Κελεό να ισοφαρίσει με το σετ να λήγει 25-22. Οι γηπεδούχοι έφτασαν το σκορ στο 24-22, με τις φιλοξενούμενες να έχουν την ευκαιρία να μειώσουν, αλλά το χαμένο σέρβις, έφερε το 25-22 και το 1-1. Το 3ο σετ ήταν παρόμοιο του 1ου, καθώς οι βολλευμπολίστριες του Σαρωνικού διορθώνοντας τα λάθη του 2ου σετ, και με εκπληκτικό σέρβις, σε συνδυασμό με την άριστη υποδοχή και τα καλά τελειώματα, έφεραν το φυσιολογικό 25-16 και το 2-1. Το 4ο σετ ήταν ντέρμπι, με τον Σαρωνικό όμως να μη πατάει καλά.
Τα κορίτσια της Παλαβρατζή υπέπεσαν σε πολλά λάθη και πάλι, με την ομάδα του Κελεού να το εκμεταλλεύεται. Το ντέρμπι πήγε μέχρι το 23-23, με την συνέχεια όμως να μην είναι καλή για τον Σαρωνικό. Το χαμένο σέρβις των φιλοξενούμενων, έφερε μπροστά την ομάδα της Ελευσίνας με 24-23, και στην συνέχεια ο άσσος των αθλητριών του Κελεού έφερε τις δύο ομάδες στο ταϊ μπρέικ. Το 5ο σετ ήταν μια παράσταση για έναν ρόλο. Οι αθλήτριες του Σαρωνικού χωρίς να αφήσουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για το ποια ήταν η καλύτερη ομάδα, περιόρισαν στο έπακρο τα λάθη του 2ου και 3ου σετ, και με εξαιρετικό μπλοκ έφτασαν άνετα στο 15-7, και συνέχισαν το αήττητο μια αγωνιστική πριν το φινάλε.
Για την αναμέτρηση της Ελευσίνας, μίλησε στο Aegina Portal η λίμπερο του Σαρωνικού, Κατερίνα Κλέλλη: 'Ήταν ένα πολύ μπερδεμένο παιχνίδι, αφού αν και ήμασταν καλύτερες, δώσαμε με δικά μας λάθη το δικαίωμα στον αντίπαλο να στείλει το ματς στο ται μπρέικ. Είμαστε ευχαριστημένες για την νίκη, αλλά πρέπει να προβληματιστούμε για τα πολλά λάθη μας, καθώς έρχεται δύσκολη συνέχεια'. Συνεχίζουμε, και ευελπιστώ να παρουσιαστούμε καλύτερες στην συνέχεια', κατέληξε η 15χρονη ταλαντούχα αθλήτρια του Σαρωνικού. Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα της Αίγινας φιλοξενεί τον Ερμή Περάματος.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου