Πανελλήνιο πρωτάθλημα δρόμου σε ανώμαλο έδαφος διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ την Κυριακή, στο Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο που βρίσκεται στο Μαρκόπουλο Αττικής. Στον μεγάλο αθλητικό γεγονός έλαβαν μέρος 700 αθλητές και αθλήτριες από συλλόγους όλης της χώρας. Ο Ο.Α.Κ. Αίγινας συμμετείχε με τους αθλητές του, στους άνδρες: Αλέξανδρο Ράπτη, Γιώργο Γιαννούλη, Ιωάννη Μάστορα, Ιωάννη Γέρου, Παναγιώτη Καρούτζο, στις γυναίκες με την Ευαγγελία Κασιώνη, στους εφήβους με τον Κωνσταντίνο Κατρίδη και στους παίδες με τον Γιώργο Δαρεμά.

Ο Βασίλης Ζαμπέλης μιλώντας σήμερα στο Aegina Portal εξήγησε τις δυσκολίες του αγώνα. Ο Γιώργος Δαρεμάς κατετάγη 22ος στα 140 παιδιά που τερμάτισαν. Πολύ καλή εμφάνιση και του Κωνσταντίνου Κατρίδη, που στην πρώτη κούρσα τερμάτισε 25ος στα 6 χιλιόμετρα εφήβων. Στις γυναίκες η Ευαγγελία Κασιώνη έλαβε την 24ης θέσει ανάμεσα στις 40 αθλήτριες και τον Ράπτη που κατετάγη 44ος στους 100 αθλητές στην κατηγορία των ανδρών.
Ο Βασίλης Ζαμπέλης αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της χειμερινής περιόδου για τον στίβο, με τη συμμετοχή αθλητών του ΟΑΚΑ στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στον αγώνα έλαβαν μέρος για πρώτη φορά, αθλητές ηλικίας 8-9 ετών. Η συμμετοχή τους, όπως και η εντύπωση που τους άφησε το στάδιο, ήταν μία μοναδική εμπειρία.
Τέλος στις 26 Μαρτίου, στην Αίγινα έρχεται ένας ακόμη αγώνας, στον οποίο θα αγωνιστούν και σύλλογοι από την Αθήνα και τον Πειραιά. Πρόκειται για διασυλλογικό πρωτάθλημα παμπαίδων και παγκορασίδων Β', για παιδιά νηπίων, Α,Β,Γ Δημοτικού καθώς και γυμνασίου.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr
Ο Βασίλης Ζαμπέλης μιλώντας σήμερα στο Aegina Portal εξήγησε τις δυσκολίες του αγώνα. Ο Γιώργος Δαρεμάς κατετάγη 22ος στα 140 παιδιά που τερμάτισαν. Πολύ καλή εμφάνιση και του Κωνσταντίνου Κατρίδη, που στην πρώτη κούρσα τερμάτισε 25ος στα 6 χιλιόμετρα εφήβων. Στις γυναίκες η Ευαγγελία Κασιώνη έλαβε την 24ης θέσει ανάμεσα στις 40 αθλήτριες και τον Ράπτη που κατετάγη 44ος στους 100 αθλητές στην κατηγορία των ανδρών.
Ο Βασίλης Ζαμπέλης αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της χειμερινής περιόδου για τον στίβο, με τη συμμετοχή αθλητών του ΟΑΚΑ στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στον αγώνα έλαβαν μέρος για πρώτη φορά, αθλητές ηλικίας 8-9 ετών. Η συμμετοχή τους, όπως και η εντύπωση που τους άφησε το στάδιο, ήταν μία μοναδική εμπειρία.
Τέλος στις 26 Μαρτίου, στην Αίγινα έρχεται ένας ακόμη αγώνας, στον οποίο θα αγωνιστούν και σύλλογοι από την Αθήνα και τον Πειραιά. Πρόκειται για διασυλλογικό πρωτάθλημα παμπαίδων και παγκορασίδων Β', για παιδιά νηπίων, Α,Β,Γ Δημοτικού καθώς και γυμνασίου.
ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου