Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

"Βουρτσίζουμε μαζί" στην Αίγινα, με την AIM και την Ομάδα Αιγαί

Στο προαύλιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου, ξεκίνησε σήμερα το πρωί και θα ολοκληρωθεί αύριο Κυριακή, η δράση "Βουρτσίζουμε μαζί", που υλοποιείται από την την AIM και την Ομάδα Αιγαίου. Η Κινητή Μονάδα της ΑΙΜ, στελεχωμένη από εθελοντές γιατρούς της Ομάδας Αιγαίου και με την υποστήριξη του Δήμου Αίγινας, θα πραγματοποιήσει δωρεάν οδοντιατρικούς ελέγχους, σε ενήλικες και παιδιά και θα ενημερώσει για τη στοματική υγεία.



Οι ώρες ελέγχων και ενημέρωσης είναι Σάββατο: 9.00 έως 14.00 και 17.00-20.00 και για αύριο Κυριακή: 9.00 έως 14.00 το μεσημέρι.


ΠΗΓΗ: http://www.aeginaportal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου